Barnvakt för första gången

Idag är en stor dag (haha). För första gången på ett halvår så ska jag och Marcus ut och äta tillsammans, utan barn. Filippa blir ändå 5 månader nästa fredag så nu är det dags att våga lämna henne en stund. Varit ifrån 20 minuter som längst😂


Min mamma och Peter ska vara här hos oss medan vi är och äter. Går allt bra kanske vi hinner en sväng på skybaren och dricka en drink innan vi åker hem. Behöver jag säga att jag är nervös?😂

Nej detta kommer gå superduperbra, är bara jag som är tokig. Kommer ju sakna henne från sekunden vi åker hemifrån.... Men vi behöver få rå om varandra en liten stund då det inte hinns med så mycket annars. 

Ha en bra lördag!


Eleonora Adriana ♥
2017-09-13 @ 00:28:50
URL: http://eleonoraadriana.blogg.se/

Åååh så fina ögon och söt!

Svar: 😍😍
Emilie Jonsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emiliejonsson.blogg.se

En 22-årig Piteåbo och mamma till Filippa!

RSS 2.0