20/9

Tiden springer i vanlig ordning iväg och jag hinner knappt reflektera över den. Redan i slutet av september månad. 


Filippa har hunnit bli 5 månader och 5 dagar gammal. Förra torsdagen var vi på BVC för vaccin igen. Hon vägde dessutom 6835g och har blivit 65cm lång. Trodde hon var längre än så, blev nästan lite snopen när hon mätte henne😂 Men men, läkarbesök i oktober då det är 6 månaderskontrollen, då får hon mäta om!

Sprutorna tog Filippa med en klackspark, gnäll i en kort sekund men sen var det inget mer med det. Hon skrattade i bilen på hemvägen och slapp feber! 

I fredags var jag med Tina och alla barnen på simhallen i Öjebyn, så himla roligt! Filippa älskade verkligen att bada så det kommer absolut bli fler gånger. Skönt att hon börjar bli större så man kan börja med lite aktiviteter. 

Ikväll är det middag hos min mamma. Mysigt att ha familjen samlad för en stund, inte varje dag vi ses allihopa! 

Nu ska jag avrunda innan lillan vaknar från sin lilla eftermiddagsnap, ha en fin dag hörni! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emiliejonsson.blogg.se

En 22-årig Piteåbo och mamma till Filippa!

RSS 2.0