Tiden går och 18 dagar till flytt

Jaha och då var vi i mitten av oktober! Pang bom bara sådär.


Dagarna ser ut som vanligt, så finns egentligen inte så mycket att berätta om angående det. Varit och hälsat på hos familjerna, ätit middag och sen lite födelsedagsfirande med smörgåstårta! Riktigt gott!

Vi har varit och firat Filippas kompis Leon som fyllde 1 år förra helgen! Så mysigt och dom lekte tillsammans! 

Imorgon blir Filippa ett halvår, alltså jag kan inte förstå att vi redan är här. Hon har fått sin första tand och blir alldeles för stor. Allt går i ultrarapid och jag får sån ångest och panik bara jag tänker på det. Känns typ som att hon blir ett år nästa vecka, inte klokt! 

Sen är det bara 18 dagar kvar tills vi flyttar. Blev två veckor tidigare än planerat och jag säger såhär: vi gråter inte över det! 
Vi bor bland kartonger och idag ska vi packa några fler! Längtar ihjääääl mig efter att få bo i hus. Bästa som finns!! 

Ha en bra eftermiddag hörni! 


Gårdagens middag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emiliejonsson.blogg.se

En 22-årig Piteåbo och mamma till Filippa!

RSS 2.0