4/10

Onsdag idag, snart helg igen vilket känns helt sjukt.


Igår ramlade Filippa ner från soffan, jag vände ryggen till och hör en duns.. Där låg hon på mage och skrek rakt ut. Vaggade henne i famnen och vågade först inte kolla på henne men helt plötsligt blev hon knäpptyst och bara stirrade ut i tomma intet. Blev livrädd, trodde hon slutade andas.. Ringde i panik till 112, sa inte ens vad jag hette utan bara att det behövdes ambulans till våran adress. Han i telefonen lyckades lugna ner mig så jag kunde förklara vad som hänt. Filippa satt i mitt knä och tittade på teven och tittade på mig när jag pratade med henne så vi kom fram till att det inte var någon fara. När chocken släppte för mig började jag storböla, fy så hemskt onödigt av mig att lämna henne under uppsyn. Aldrig klandrat mig själv så mycket som jag gjorde då. Men allt gick bra och vi behövde inte åka iväg någonstans. 


På kvällen fick vi goda nyheter dock, vi får flytta in 1/11 istället för 15/11 vilket känns FANTASTISKT. 28 dagar kvar i denna lägenhet så i helgen ska vi börja packa riktigt ordentligt. Tjuvstartat några kartonger redan men nu blir det fullt ös! Kul!!

Idag har vi varit hos svärmor/farmor och fikat en sväng. Filippa fick en sån fin overall och mössa, vi är så tacksamma och bortskämda av alla nära och kära❤️

Blev hemmagjord pyttipanna till middag med lite av allt som fanns i kylskåpet, var dags att rensa ur lite och det är så onödigt att kasta allt.

Nu ska jag slappa i soffan en stund medan lillan sover i mitt knä. Vi hörs!


Anonym
2017-10-04 @ 22:27:21

Kul å träffa er i dag ❤️❤️❤️ Vi ses på lördag 😍😍😍😍

Anonym
2017-10-04 @ 22:27:22

Kul å träffa er i dag ❤️❤️❤️ Vi ses på lördag 😍😍😍😍

Eleonora
2017-10-14 @ 21:23:45
URL: http://eleonoraadriana.wordpress.com

Så söt o fin mössa!

Svar: Tack!
Emilie Jonsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emiliejonsson.blogg.se

En 22-årig Piteåbo och mamma till Filippa!

RSS 2.0