1/10

Och så är det söndag och första oktober! Drygt 1,5 månad till flytt och idag har de första kartongerna fyllts med saker. Känns kanonbra, vi längtar! 


Gårdagen var verkligen hur lyckad som helst, kunde inte haft roligare. Åkte till Karin strax efter 19 och väl där så var det hon och Ebba. Vi surrade och surrade så klockan sprang iväg, Victoria anslöt och vid 23.30 åkte vi faktiskt ut på krogen. Jag tänkte åka hem då men det blev så att jag följde med. Filippa sov och det var lugnt hemma så jag unnade mig en helkväll för mig själv! Var jättejobbigt att åka hemifrån först men det gick bättre och bättre då allt gick kanonbra hemma. Nyttigt för mig! Verkligen så rolig kväll med världens finaste tjejer! 

Kom hem strax efter 01, jag som brukar lägga mig vid 22 (😂). Klev upp med Filippa vid 06.30 och var faktiskt pigg! Har vilat en stund på eftermiddagen då jag började få migrän, så den powernapen gjorde susen. 

Snart ska vi beställa mat från Thai Garden, är så sjukt sugen på friterad kyckling och vårrullar. Ska bli gott!! 

Ha en fortsatt trevlig kväll😃






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emiliejonsson.blogg.se

En 22-årig Piteåbo och mamma till Filippa!

RSS 2.0