Nytt hem nytt liv


Blivit dåligt med uppdatering här nu sedan sist men har ju faktiskt en anledning som är mer än ok denna gången! Dagarna ägnades åt att packa ner allt det sista och i tisdagskväll började flytten av alla dessa jäkla kartonger. Tror vi kom upp i 30 stycken och hade kunnat packa ner minst 3-4 till. Jag och Filippa var hos mamma under tiden och sen åkte jag hit så vi kunde skriva på kontraktet. Filippa fick stanna med sin mormor då hon hatar att åka bil, ett stressmoment mindre för mig att inte behöva ha med henne! 

Onsdag morgon gick det stora flyttlasset med alla möbler! Jag var återigen i Vitsand med Filippa och vid lunchtid åkte vi hit för då fanns alla våra grejer på plats. Säger då bara det, tack gode gud att vi fått flytta hit. Vi är mer än nöjda och jag har äntligen fått mig ett inre lugn i själen! 

Vi håller på att packa upp för fullt, har mycket beslutsångest om vart jag vill ha allt. Var sak tar sin tid! 

Ha en fin lördag!










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emiliejonsson.blogg.se

En 22-årig Piteåbo och mamma till Filippa!

RSS 2.0