Fredag

Och så var helgen kommen ännu en gång och nu är det bara en vecka kvar tills Marcus går på semester! Äntligen!


Idag har det varit kalasbra väder hela dagen och jag har för första gången denna sommar suttit på balkongen och njutit en stund. Filippa sov i vagnen i dryga timmen också! Innan det så kräktes hon ner hela sig så det blev en dusch även denna vecka. Trodde det var litegrann bara men när jag kände bakom huvudet så var hela håret full i spya, stackarn!

Och eftersom jag är vit som ett lakan så såg jag ut som en kräfta efter den lilla timmen ute😂 Tur det lägger sig efter en stund!

Sen har vi inte gjort mer än så idag heller, riktigt skönt att inte ha några måsten. Imorgon är det kalas för Filippas kusin Alice som fyllt 6 år. Stora tjejen!❤️





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emiliejonsson.blogg.se

En 22-årig Piteåbo och mamma till Filippa!

RSS 2.0