Långt mellan gångerna som vanligt

Som vanligt lyser inläggen med sin frånvaro vilket är väldigt tråkigt! Tänker varje dag på att skriva en rad eller två men det blir bara inte av. Skärpning! Vill ju ha denna bloggen så jag kan gå tillbaka sen när Filippa blir större för att se hur hon såg ut, hur allt var och hur livet fungerade under olika perioder!


Filippa är nu 4,5 månader! Vart tog tiden vägen? Hon utvecklas som sjutton och är ju inget spädbarn längre. Tycker det är rätt skönt faktiskt, hon tror sig själv och man kan lägga ner henne en stund utan att hon ska börja gråta direkt. Har faktiskt tid att sminka mig eller ta en dusch om jag känner för det, hade max 2 minuter på mig förut innan det blev gnällfest och mammas famn igen! Skulle aldrig låta henne ligga och vara ledsen.

Vad gör vi om dagarna då? Jo vi myser för det mesta, går runt hemma och har det bra! Ibland är vi iväg och träffar någon vän till mig eller så är vi hos Filippas fastrar, mormor eller farmor!

Dop har vi också haft! Den 12 augusti fick hon sina namn Filippa Karin Louise, med all släkt och alla vänner närvarande! Riktigt fin dag❤️

På torsdag åker vi till Skellefteå och hänger med efterlängtade Matilda och hennes lilla Silje, ska bli bland det bästa på länge! Hatar att de är bosatta i Norrköping😢

Nu börjar fröken Filippa vakna igen, så vi får höras längre fram😃

Filippa Wigstål
2017-08-29 @ 21:14:17
URL: http://filippawigstal.blogg.se/

Supersöt och jättebra val av namn! ;)

Svar: Taack och detsamma till din Sötis! Visst har vi valt ett bra ett ;)
Emilie Jonsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emiliejonsson.blogg.se

En 22-årig Piteåbo och mamma till Filippa!

RSS 2.0